Een beeldverslag op de beurs

Meer leads en meer bezoek naar je stand

BEZOEKERS BETREKKEN BIJ JE STAND

Dit jaar sta je met je organisatie of bedrijf op een beurs.

Er zijn lezingen, workshops en heel veel andere stands. Hoe val je dan op? Hoe krijg je bezoekers naar je stand toe? Hoe hou je ze vast? En niet onbelangrijk hoe verzamel ik contactgegevens zodat ik bezoekers later nog een keer kan benaderen?

EEN VISUEEL VERSLAG VAN DE BEURS EN JE PRODUCT

Laat mij een beeldverslag maken in jouw stand. Een grote tekening van een paar meter lang live op de beurs. Een deel van de tekening gaat over jouw product; de voordelen, hoe te gebruiken en de resultaten. Zijn er lezingen op de beurs dan maak ik daar ook een visueel verslag van. Wedden dat de keynote-spreker even komt kijken bij jouw stand? Anders mail je het hem na afloop van de beurs.

Zo krijg je keynotesprekers op je stand
Bezoekers zetten het beeldverslag graag op de foto en verspreiden het via social media

BEZOEKERS ACTIEF BETREKKEN

Van te voren bedenken we een prikkelende vraag die je aan je bezoekers wilt stellen. Die plaats ik groot op het vlak. ‘Hoe kan jou product bijdragen aan…’ of ‘Welk idee heb jij bij…’ of ‘Hoe zet jij …. In?’ Vervolgens vragen we de bezoekers om ideeën en aanvullingen. Ik teken alles ter plekke uit. Wedden dat zij ook terugkomen en een foto maken van hun bijdrage? Beloof mensen een digitaal bestand van het beeldverslag na afloop van de beurs en ze geven je hun e-mailadres.

MEER GESPREKKEN EN LEADS

Niet alleen méér bezoekers maar ook…

  • Terugkerende bezoekers (‘hoe gaat het met de tekening?’ Of ‘Staat mijn opmerking er al op?’)
  • Sprekers die komen kijken naar hun deel van de tekening. Zij laten zich graag fotograferen
  • Meer betrokkenheid
  • Er ontstaan gesprekken over het beeldverslag
  • Je ontvangt e-mail adressen voor het sturen van het beeldverslag
  • Bezoekers op je stand trekken nog meer bezoekers
  • Gesprekken starten als vanzelf naar aanleiding van de tekening
  • Het beeldverslag wordt gedeeld op social media (samen met jouw logo!)

JA, IK WIL MEER BEZOEKERS IN MIJN STAND

Stuur me een berichtje en ik neem contact met je op over jouw wensen en mijn mogelijkheden.

4 + 7 =

WAT KUN JE DOEN MET HET (GEDIGITALISEERDE) BEELDVERSLAG VAN DE BEURS

  • Mailen aan bezoekers (vraag hun e-mailadres!)
  • Gebruiken in je nieuwsbrief
  • Op je website plaatsen
  • Je blog mee illustreren
  • Inzetten in je social media
  • Naar eventuele keynote-sprekers mailen

“TE GEK, DANK JE”

Standhouder